کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    مزایا اجرای عایق رطوبتی بی رنگ نانو سطوح : از نانو عایق ها جهت عایق کردن ساختمان های مسکونی و تجاری, لوله های انتقال نفت و گاز, مخزن ها و صنعت کشتی سازی استفاده می شود. این عایق ها بالاترین کارایی را به جهت جلوگیری از لحاظ نفوذ آب, رطوبت و گرما از خود نشان می دهد. از این عایق ها در عایق کاری انواع سطوح مانند پشت بام, حمام, دستشویی, تراس, آشپزخانه, مخازن آب, کانال های آب, مخازن پروش ماهی, فونداسیون ها, کارخانجات, تعمیرگاه ها, سوله ها, ورزشگاه ها, نمایشگاه ها, حتی پیاده رو ها و … از نانو عایق ها استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 دی 1401 - 10:14
    بازدید : 76

    قیمت فوم آکوستیک صداگیر در ساختمان ها : یکی از مشکلات رایج در جوامع امروز، آلودگی صوتی است. امروزه از عایقکاری صوتی، نه تنها در بخش های صنعتی، بلکه در بخش‌های اداری و خانگی نیز استفاده می شود، به طوری که در کشورهای توسعه یافته یکی از معیارهای ارزش گذاری بر ملک، علاوه بر عایق کاری حرارتی آن، عایق کاری صوتی آن ملک است. فوم آکوستیک عایق صدا هرمی یکی از انواع ابر و عایق آکوستیک می باشد. آلودگی صوتی در کنار آلودگی هوا از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی ماشینی هستند. صداهای بلند و گذرا یا صداهای کم اما مداوم می‌توانند تأثیرات مخربی روی سلامت جسم و روح انسان داشته باشند. اغلب اوقات منبع صدا را نمی‌توان حذف کرد، اما می‌توان توسط عایق صوتی صداها را کم و کنترل کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 دی 1401 - 14:4
    بازدید : 107

    نمایندگی پوشش ضدحریق حفاظتی بر روی ساختمان  : پوشش ضدحریق بر روی ساختمان و سازه، از فروپاشی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می‌کند. پوشش ضد حریق زمان کافی برای فرار و رهایی از آتش و حریق و همچنین ارائه خدمات آتش نشانی را فراهم می کند. اجزای پوشش ضد حریق برای حفاظت انواع سازه‌ فلزی و بتنی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.با استفاده از پوشش‌های ضد حریق دمای اجزای اساسی سازه، (در مدت زمان معین) کنترل شده و به سطح دمایی که باعث افت مقاومت و ریزش فولاد یا از دست رفتن ساختار بتن و در نهایت تخریب، نمی‌رسد. در مواقع حریق، سیستم فعال و غیر فعال (پوشش ضد حریق) می‌توانند مکمل یکدیگر ‌باشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 دی 1401 - 10:35
    بازدید : 79

     کاربرد انواع عایق ها در عایق بندی لوله های آب : برای جلوگیری از اتلاف انرژی در لوله های آب گرم بایستی عایق کاری لوله های آب گرم طبق قوانین و شرایط ویژه انجام شود که در این مطلب به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد . قبل از انجام عایق کاری به سایز لوله ها توجه شود و با توجه به اندازه لوله ها مقدار عایق حرارتی استفاده شود . برای انتخاب عایق حرارتی مناسب بایستی به میزان مقاومت حرارتی عایق مورد استفاده وهم چنین به میزان تفاوت دمای آب درون لوله و دمای محیط توجه کرد و براساس این دو مورد گفته شده ضخامت عایق حرارتی را انتخاب کرد . عایق حرارتی به کار رفته در تاسیسات ساختمان ها متغییر می باشد . عایق حرارتی باید تمام مسیر لوله کشی و کانال ها و اتصالات را بپوشاند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 دی 1401 - 8:3
    بازدید : 81

     قیمت چسب نانو عایق کاری استخر در کرج : چسب نانو هم یکی دیگر از راهکارهای آب‌بندی استخر به شمار می‌رود. این چسب مایع که شیری رنگ است، پس از اینکه به سطح مورد نظر چسبید و خشک شد، کاملاً بیرنگ می‌شود. این چسب در مقابل سرما، گرما و آتش مقاوم است و آسیب نمی‌بیند. به راحتی می‌توانید از چسب نانو برای سطوح عمودی و افقی استفاده کنید. توجه داشته باشید که پیش از به کارگیری این چسب، چنان‌چه سطح استخر جلبک و رسوبات مختلف داشت، آنها را پاکسازی نمایید. نام دیگر چسب نانو، چسب کاشی آب گریز می‌باشد. از دیگر موارد کاربرد این چسب می‌توان به استفاده از آن در سرویس‌ های بهداشتی، سونا و جکوزی اشاره کرد. چسب نانو که از پلیمرهای تقویت‌کننده ساخته شده، به راحتی به اکثر سطوح می‌چسبد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 دی 1401 - 11:27
    بازدید : 91

    روش نصب و اجرای ایزوگام در سطوح مختلف : نصب ایزوگام یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر عملکرد ایزوگام است. حتماً می‌دانید که ایزوگام یک محصول بسیار خوب برای عایق‌ بندی مکان‌های مختلف ساختمانی می‌باشد و امروزه از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. برای عملکرد درست و استفاده‌ی طولانی مدت از ایزوگام‌ها دو عامل کیفیت محصول و نصب صحیح آن اهمیت بسیار زیادی دارند. هر چقدر که این دو عامل به درستی رعایت شده باشد، ایزوگام‌ها طول عمر بیشتر و مفیدتری خواهند داشت. اما از این بین، نصب ایزوگام اهمیت فوق العاده‌ای دارد و تا زمانی که به درستی انجام نشود نباید انتظار عملکرد خوب داشت. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم آموزش کامل و مرحله به مرحله‌ی نصب را ارائه کنیم تا بتوانیم لذت و آرامش استفاده از یک عایق خوب را به شما هدیه کنیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 دی 1401 - 7:19
    بازدید : 113

    بهترین عایق پشت بام نانو رطوبتی در کرج  : عایق پشت بام نانو یکی از بروزترین و بهترین مزایای علم نانو است که فواید و مزایای آن را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. طرز فکری که همچنان پار برجاست این است که اغلب مردم برای عایق کاری پشت بام یا عایق کاری هر سطوحی از روش های سنتی مثل ایزوگام یا قیرگونی یا این موارد استفاده می کنند. اما در این بازه زمانی که ما هستیم روش های بهتر و بهینه تری وجود دارد  که هم در هزینه ها صرفه جویی می کند و هم باعث می شود دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد. در همه ی سازه ها و بناها مراقبت در مقابله با نزولات جوی و نم و رطوبت موجود در خاک یک الزام می باشد. پشت بام ها، ایوان ها، کف سازه هایی که در تعامل مستقیم با خاک های مرطوب هستند، کف سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه ها در همه ی طبقات، جداره ها و دیوار زیر زمین هایی که در ارتباط مستقیم بازمین های نم دار هستند باید به صورت کاملا اصولی ضد آب گردند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 دی 1401 - 12:20
    بازدید : 99

    نصب و اجرای عایق حرارتی در کف ساختمان ها : طبیعتا نوع عایق ، میزان و حجم عایق بندی ، فضای مورد نیاز برای عایق بندی و میزان دستمزد استادان این موضوع هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت که البته جنس و نوع عایق حرارتی بیشترین اهمیت را در هزینه ها دارد. اما آنچه که مسلم است این است که با استفاده از عایق مناسب در ساختمان محل سکونت و محل کار نه تنها آسایش خود و دیگران را بیشتر تضمین کرده اید بلکه استفاده از عایق میزان زیادی از مصرف انرژی را در خانه های شما کاهش می دهد. در دراز مدت خواهید دید که این عایق های حرارتی تا چه اندازه در ماه میزان هزینه های شما را کاهش داده و این موضوع باعث می شود در کوتاه ترین زمان تمامی هزینه های شما برای این موضوع بازگردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 دی 1401 - 12:59
    بازدید : 82

    عرضه انواع درزگیر پلی اورتان آب بندی در کرج : درزگیر پلی اورتان، جزو بهترین درزگیر کاشی و سرامیک تک جزی با خاصیت الاستومری است. وقتی پای صحبت درزگیر کاشی و سرامیک به میان می‌آید، قطعا یکی از گزینه‌های انتخابی درزگیر پلی اورتان است. این نوع درزگیرها داراي پیوندهای يورتاني هستند که از طريق واکنش افزايشي بين يک گروه ايزوسيانات و يک ترکيب داراي هيدروژن فعال می‌شوند. در واقع همین خاصیت درزگیر کاشی و سرامیک پلی یورتان سبب شده تا برای عکس‌ العمل سریع خشک شدن اقدام کند. به‌ طور کلی، از این درزگیرها در مواردی چون اتصال لوازم و صنایع چوبی، چسباندن کف‌ پوش‌ ها، تعمیرات منزل، ساخت مبلمان، صنایع خودرو و... استفاده شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 دی 1401 - 12:35
    بازدید : 88

    آب بندی نانو روش جدید عایق بندی پشت بام : این بخشی از تعریف ضد آب نمودن سازه ها در بحث الزامات و قوانین ملی ساختمان می باشد. نانو روف اینسولیشن جایگزینی بسیار عالی برای متریال های سنتی مانند قیر و ایزوگام می باشد. سهولت در استفاده یک قابلیت بسیار ویژه برای عایق نانو پشت بام می باشد که در مقایسه با محصولات سنتی که به حرارت و آتش نیاز دارند تا قابل بهره برداری شوند یک مزیت است. برای استفاده از عایق نانو پشت بام می توانید از قلم مو، رول یا ابزار مناسب دیگری بهره بگیرید و سطح مورد نظر را با این محصول پوشش دهید. این فراورده آب گریز، پس از خشک شدن پوششی مقاوم و غیر قابل نفوذ است و می تواند در مواجه با رطوبت توان مقاومتی فوق العاده ای داشته و به سطوح زیر کار به خوبی اتصال پیدا نماید. این چسبیدن و اتصال آنچنان مستحکم است که برای جدا سازی آن باید از تجهیزات مکانیکی کمک گرفت.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 دی 1401 - 15:47
    بازدید : 94

    مزایای استفاده از عایق امولسیونی قیری در سطوح : نفوذ یون ها و عوامل محیطی مخرب ، در سازه های بتنی مدفون و یا نیمه مدفون در خاک مانند فونداسیون ها، شدیدتر است و عوارض جبران ناپذیری را برای سازه ایجاد خواهد نمود . برای جلوگیری از نفوذ یون های مخرب خاک به بتن و همچنین ممانعت از کم شدن آب نیاز به ایجاد یک پوشش مناسب برای سطوح بتنی که بصورت مدفون و یا نیمه مدفون در خاک قرار گرفته اند و یا در معرض گرد و خاک هستند ، وجود دارد . عایق امولسیونی قیری، گزینه ای مناسب برای محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در برابر نفوذ یون های مخرب خاک می باشد. عایق امولسیونی ، مایع غلیظی به صورت امولسیون بر پایه قیر و افزودنی های اصلاح کننده است که می توان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب روی سطوح اعمال نمود .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 دی 1401 - 14:40
    بازدید : 90

    کاربرد انواع چسب آب بندی استخر در سازه ها : چسب آب بندی یک عایق برای مخلوط شدن در ملات می باشد که علاوه بر آب بندی بتن ، باعث افزایش مقاومت خمشی و کششی بتن و مقاومت جم شوندگی بتن (جلوگیری کننده از انقباض  و ترک بتن )  در بتن ریزی و ملات سیمان کاری به کار می رود چسب آب بندی برای  ترمیم بتن ، افزایش مقاومت بتن ،آب بندی بتن ، افزایش چسبندگی بتن ،جلوگیری خوردگی بتن و افزایش خواص شیمایی و مکانیکی بتن مورد استفاده قرار می گیرد. چسب آب بندی ضد آب سازی یک چسب امولسیونی به رنگ شیری می باشد که از رزین های پلیمری پایه آب  ساخته شده است. و با مصالح سیمان و پودر سنگ یا ماسه میکس می شود و سطح ملات را عایق کرده و نمی گذارد که آب و رطوبت از لایه سیمانی ایجاد شد عبور کند و می توان گفت عایق فشار منفی و فشار مثبت می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 دی 1401 - 9:18
    بازدید : 85

    بهترین پوشش صنعتی مقاوم در برابر خوردگی فلزات : در حوزه پوشش های صنعتی، انتخاب های گسترده ای از پوشش های ضد خوردگی وجود دارد که می تواند بر چالش های خوردگی و در نتیجه زنگ زدگی غلبه کند. “رنگ” معمول ترین ماده‌ی مورد استفاده در پوشش‌های حفاظتی ضدخوردگی بوده و برروی طیف وسیعی از مواد مختلف قابل اجراست. پوشش سه‌لایه ضدخوردگی فلزات ، یک سیستم رنگی محافظ است که از سه‌لایه پرایمر، میانی و تاپ‌کوت تشکیل شده است. فرایند خوردگی فلزات در حضور آب و اکسیژن آغاز می شود. سرعت پروسه خوردگی و زنگ زدن در مجاورت آلاینده های موجود در اتمسفر افزایش می یابد. مانند: دی اکسید گوگرد حاصل از سوختن روغن، زغال سنگ و گازهای صنعتی دیگر. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 دی 1401 - 9:27
    بازدید : 105

    فروش عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در کرج : ایزوگام یک نوع پوشش مقاوم و عایق ضد رطوبتی است که برای پوشش دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ گرما و سرما، آب، رطوبت و نم به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق از ترکیب فرآورده های نفتی از جمله قیر با الیاف مصنوعی تولید می شود. یکی از شناخته شده ترین روش های پیشگیری از نفوذ رطوبت و نم، استفاده از انواع ایزوگام است که وزن سبکی داشته و قابلیت انعطاف پذیری بالایی هم دارد. این عایق به جهت این که در ساخت آن ها از لایه های پلی استر استفاده میشود دارای مقامت بالایی در برابر انبساط و انقباض هستند. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 دی 1401 - 9:36
    بازدید : 64

    اجرای انواع دوغاب بندکشی رنگی در سطوح  : دوغاب بندکشی رنگی محصول دو جزئی و بسیار قوی و منحصر به فرد می باشدکه یک جزء آن پودر بندکشی سیمانی اصلاح شده با پلیمرهای ویژه و جزء دیگر آن رزین آکریلیک رنگی تقویت شده با نانو تکنولوژی میباشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای هیدرولیکی مثبت دارد و جهت درزگیری، ماهیچه کشی، آب بندی کف سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه و.... گزینه بسیار میباشد. همچنین این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر اسیدها و شوینده های خانگی دارد و در برابر جمع شدن میکروب و قارچ در میان سطوح اجرا شده بسیار مقاوم است .رنگی شدن دوغاب توسط جز مایع باعث دوام و ماندگاری بیشتر رنگ محصول پس از اجرا می شود و با توجه به اینکه از پیگمنت های آلی جهت رنگی نمودن هاردنر استفاده می شود کیفیتی به مراتب بالاتر نسبت به موارد مشابه دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 دی 1401 - 13:14
    بازدید : 57

    نصب و اجرای بهترین عایق صدا دیوار مشترک : دوره زندگی آپارتمان‌نشینی است و مواجه شدن با همسایه‌های پر سر و صدا. دیوارهای خانه‌های جدید معمولا خیلی نازک است و هر صدایی به راحتی از آن عبور می‌کند. مثلا روی تخت اتاق خوابتان خوابیده‌اید و ناگهان با صدای زنگ ساعت همسایه کناری از خواب می‌پرید! به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال بهترین عایق صوتی دیوار مشترک هستند تا خودشان را از دست دردسرهای همسایه‌ها راحت کنند. در واقع ما با چند نوع سر و صدا مواجه هستیم که می‌توانیم متناسب با حجم و آزاردهندگی آن، بهترین عایق صوتی دیوار مشترک را برای خانه‌مان تهیه کنیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 دی 1401 - 8:0
    بازدید : 94

    آب بندی سرویس های بهداشتی توسط عایق نانو : عایق های رطوبتی پلیمری محصولی جدید بر پایه تکنولوژی نوین جهت آب بندی و عایق کاری سرویس بهداشتی می باشد این محصول به صورت مایع با رنگ های دلخواه در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و به راحتی روی انواع سطوح اعمال شده و بعد از اعمال روی سطح، لایه ­ای مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد کرده، چسبندگی بالایی بر روی سطوح مختلف داشته و مقاوم در برابر ضربه و سايش می باشد. این محصول جهت عایق کاری سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و سایر مناطق به عنوان عایق زیر کاشی استفاده می گردد. پیشنهاد می گردد که در این سیستم مشکلات موجود در عایق های پایه قیری کاملا برطرف شده و به عنوان یک پوشش آب بند ایده ال در صنعت ساختمان محسوب می گردد شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 دی 1401 - 11:56
    بازدید : 77

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2